Warsztaty

Jak zwiększyć swoją efektywność w pracy i zachować dobre samopoczucie? Zapraszamy na Warsztat Rozwojowo-Szkoleniowy!

To warsztat, który daje praktyczną wiedzę na temat metod zarządzania czasem w sytuacjach zawodowych. Dzięki zastosowaniu narzędzi z dziedziny coachingu grupowego oraz interaktywnej formule warsztatu uczestnik może wypracować własny efektywny model zarządzania swoim czasem, a więc zwiększyć efektywność w pracy, a zarazem utrzymać lub wręcz poprawić równowagę życia zawodowego i osobistego oraz rozwinąć dobre samopoczucie i zadowolenie z tego, co robi.

 

Dla kogo przeznaczony jest Warsztat? Z pewnością wyniesiesz korzyść z Warsztatu, jeśli:

– odczuwasz presję czasu i masz poczucie, że nie radzisz sobie z natłokiem obowiązków i zadań;

– jesteś zmęczony pracą, zdezorientowany i zadajesz sobie pytanie „co jest najważniejsze, a z czego mogę zrezygnować?”;

– odnosisz wrażenie, że przez nadmiar pracy cierpi Twoje życie osobiste i rodzinne;

– chcesz zwiększyć swoją efektywność zawodową, nie tracąc przy tym komfortu psychicznego;

– chcesz w zdrowy, asertywny sposób kształtować swoje dobre samopoczucie w pracy.

Warsztat jest przydatny dla menedżerów wszystkich szczebli oraz specjalistów z różnych dziedzin, niezależnie od branży i wykonywanego zawodu.

Program Warsztatu:

  1. Efektywny czas pracy:
  • czas jako zasób w procesie pracy
  • „Stare, ale sprawdzone” – czyli najważniejsze wskazówki i narzędzia zarządzania czasem (prawo Paretto, reguła Parkinsona, krzyż Eisenhowera itp.)
  • zalety i wady multizadaniowości
  • zarządzanie sobą w czasie – psychologiczne podstawy zmiany nawyków
  1. Cele, zadania i priorytety mojego stanowiska pracy:
  • system wartości i wewnętrznych automotywatorów
  • moje cele i kierunki działania
  • zadania długo- i krótkoterminowe
  • priorytetyzacja działań
  • gra wyborów
  1. Zarządzanie pułapkami czasowymi i złodziejami efektywności:
  • pułapki czasowe: zebrania, telefony, internet – jak sobie z nimi radzić
  • asertywność – sztuka odmawiania i ograniczania zadań „śmieciowych”
  • delegowanie zadań jako usprawnianie pracy własnej i zespołu

 

Dlaczego warto wziąć udział w Warsztacie?

Po zakończeniu Warsztatu uczestnicy będą:

  • wiedzieli, co ich motywuje i demotywuje do działania w firmie
  • posiadali jasną strukturę swoich zadań w pracy
  • umieli zarządzić działaniami i zadaniami tak, aby zwiększyć swoją efektywność
  • znali narzędzia optymalizacji wykorzystania czasu
  • rozpoznawali sytuacje marnowania czasu, znali metody profilaktyki oraz umieli wprowadzać nowe, dobre nawyki
  • mieli poczucie lepszego zintegrowania osobistych kierunków działania z oczekiwaniami ich organizacji i firm
  • bogatsi o praktyczne rady i doświadczenia zaczerpnięte od innych uczestników Warsztatu
  • znali swoje kolejne kroki na drodze rozwoju umiejętności zarządzania samym sobą i innymi

 

Prowadzący warsztat: Piotr Ławacz

 

Całodzienny Warsztat odbędzie się w dniu 26 czerwca 2017 roku w Inkubatorze STARTER w Gdańsku przy ul. Lęborskiej 3b, w godzinach 8.30 – 16.30. Organizatorem warsztatu jest firma doradztwa strategicznego Lograd.

Zgłoszenia uczestnictwa, jak i ewentualne pytania dotyczące warsztatu, proszę przesyłać drogą mailową: lograd@lograd.pl

Ilość miejsc ograniczona!

Koszt: 450 PLN / osobę + VAT. W cenie zawarty jest lunch i przerwy kawowe.

 

Informacja o prowadzącym:

Piotr Ławacz – Menedżer Projektów Rozwojowych w firmie Lograd. Trener, coach, doradca. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako trener i konsultant w zakresie umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną, kierowaniem i motywowaniem. Zrealizował ok. 1900 dni szkoleniowych. Z wykształcenia psycholog. Certyfikowany coach International Coach Federation na poziomie ACC. W swojej praktyce zawodowej prowadził szereg projektów szkoleniowo-rozwojowych, pełniąc funkcje zarządcze, projektowe i wykonawcze. Posiada doświadczenia biznesowe w zakresie kierowania działami firm szkoleniowych i konsultingowych, zespołami sprzedawców i osobistej sprzedaży B2B.

Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej, motywacji oraz wprowadzaniu zmian w organizacji Klienta. Pracuje nad zwiększaniem efektywności biznesowej poprzez łączenie psychologicznej sfery działalności firmy z aspektami ekonomicznymi.