Aktualności

Współpraca z Wyższą Szkołą Administracji i Biznesu: otwieramy Studia Podyplomowe „Zarządzanie Sprzedażą w Przedsiębiorstwie”!

W doradztwie strategicznym jest niezmiernie ważne, aby dobrze rozumieć klientów i samemu być dobrze rozumianym. Aby zaś mieć wspólne zrozumienie najlepiej mieć wspólne doświadczenie. I choć dzielimy się nim w codziennej pracy, to dostrzegamy jeszcze jeden obszar, w którym możemy wesprzeć innych: wykształcenie. To dla nas naturalne – w naszym zespole jest wielu doktorów, doktorantów, wykładowców. Trafiamy na podatny grunt. Mamy szczęście działać w jednym z największych i najbardziej dynamicznych ośrodków akademickich w Polsce. To tu działa pierwsza niepubliczna uczelnia na Pomorzu – Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu, im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni, uczelnia nowoczesna, wyznaczająca nowe standardy, w procesie kształcenia silnie nastawiona na łączenie teorii z praktyką.

To właśnie Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni obdarzyła nas zaufaniem i dzięki połączeniu sił i kompetencji uczelni oraz zespołu Lograd Doradztwo Strategiczne wspólnie mamy przyjemność ogłosić otwarcie nowego kierunku, realizowanego pod patronatem Lograd – to Studia Podyplomowe WSAiB „Zarządzanie Sprzedażą w Przedsiębiorstwie”.

Tego, z czym właśnie wchodzimy, brakowało dotąd w ofercie trójmiejskich uczelni. Podyplomowe studia „Zarządzanie Sprzedażą w Przedsiębiorstwie” przygotuje słuchaczy do funkcji sprawnego lidera tego obszaru – w roli dyrektora lub menadżera w taki sposób, by posiadali szeroką, interdyscyplinarną wiedzę, umożliwiającą im nie tylko skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży, ale również pełnienie roli kompetentnego menedżera współdecydującego o kierunkach rozwoju firmy.

W programie Studiów Podyplomowych szczególny nacisk położony jest na aspekty strategiczne, aspekty finansowe zarządzania sprzedażą, controlling, efektywność procesu sprzedaży, a także kompetencje w zakresie zarządzania zespołem – komunikacji menedżerskiej, motywowania i budowy zespołu, zarządzania zmianą i skutecznej komunikacji oraz negocjacji w sytuacjach trudnych, konfliktowych. Dodatkowe moduły dotyczą zagadnień obsługi klienta, kompetencji i technik sprzedaży oraz marketingowego wsparcia sprzedaży.

Wykładowcy to przede wszystkim doświadczeni eksperci praktycy, mający codzienny kontakt z żywą materią: strategiami sprzedażowymi, określeniami celów, budowaniem i prowadzeniem zespołu, analizami i wskaźnikami, marketingiem w sprzedaży. W ciągu 180 godzin podzielą się ze słuchaczami tym, co najcenniejsze: doświadczeniem i wiedzą. Oraz pasją do tego, co robią i motywacją, by robić to jeszcze lepiej. Wśród osób prowadzących zajęcia w ramach Studiów Podyplomowych „Zarządzanie Sprzedażą w Przedsiębiorstwie” są między innymi:

dr Marcin Pęksyk, CPVA, FAIA (Acad) – menedżer z bogatym doświadczeniem na poziomie zarządu w dużych spółkach, ekspert w zakresie finansów i controllingu, trener, konsultant, wykładowca akademicki, członek rad nadzorczych;

Anna Sperska – założyciel Lograd, doświadczony menedżer w obszarze sprzedaży, controllingu sprzedaży oraz zarządzania strategicznego;

Piotr Ławacz – psycholog biznesu, coach, menedżer z wieloletnim doświadczeniem z obszarze motywacji, komunikacji i sprzedaży;

Jacek Czarnowski – trener, coach, konsultant, współpracujący z globalną siecią Sandler Training, twórca konferencji Morfologia Sprzedaży,

Łukasz Kosuniak – ekspert w obszarze rozwiązań Marketing Automation oraz strategii marketingowych, założyciel portalu businessmarketer.pl, menedżer z szerokim doświadczeniem w marketingu.

Więcej szczegółów na temat Studiów na stronie: https://wsaib.pl/kandydaci/podyplomowe/zarzadzanie-sprzedaza-w-przedsiebiorstwie

Nabór na Studia Podyplomowe „Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie” już trwa, zajęcia rozpoczną się w październiku 2018 roku i obejmą 180 godzin realizowanych przez dwa semestry, do czerwca 2019 roku.

Cykl warsztatów dla branży TSL

Wspólnie z Polską Izbą Spedycji i Logistyki organizujemy cykl warsztatów poświęconych wybranym problemom zarządzania, dedykowanych firmom TSL i specyfice ich biznesu.

W ramach cyklu w Gdyni i w Warszawie odbędą się warsztaty:

  1. Analiza sytuacji finansowej podmiotów gospodarczych na podstawie sprawozdań finansowych – prowadzący: dr Marcin Pęksyk, Gdynia: 9.02, Warszawa: 16.02
  2. Wykorzystanie wskaźników i analiz w zarządzaniu sprzedażą na rynku TSL – prowadzący: Anna Sperska, Gdynia: 27.02, Warszawa: 8.05
  3. Jak w dobie rynku pracownika motywować i utrzymać najlepszych – prowadzący: Piotr Ławacz, Gdynia: 14.03, Warszawa: 21.03
  4. Jakość obsługi klienta kluczem do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku TSL – prowadzący: Beata Szczygieł, Gdynia: 11.04, Warszawa: 17.04

Szczegółowe informacje i zapisy bezpośrednio na stronie Polskiej Izby Spedycji i Logistyki: http://pisil.pl/szkolenia-pisil/

 

Zapraszamy na nowy cykl spotkań: Inspiracje przy kawie!

Zapraszamy na pierwsze spotkanie w ramach nowego cyklu Inspiracje przy Kawie: Zrozum i popraw sprzedaż Twojego zespołu.

Jeśli w swojej pracy spotykasz się z poniższymi sytuacjami:

  • potencjał rynku jest wysoki, a sprzedaż Twoja lub Twojego zespołu nie wzrasta wystarczająco szybko
  • presja konkurencji powoduje, że handlowcy walczą o klienta głównie ceną
  • zysk Twojej firmy jest niższy niż byś tego oczekiwał/a
  • zespół sprzedażowy nie jest wystarczająco zmotywowany i aktywny
  • firma potrzebuje stale pozyskiwać nowych klientów, a działania z tym związane są trudne i mało efektywne
  • handlowcy wysyłają dużo ofert, a efekty sprzedażowe nie są satysfakcjonujące
  • trudno domknąć zamówieniem wiele rozpoczętych procesów sprzedaży – klienci podejmują decyzje zbyt wolno

to nasze spotkanie jest dla Ciebie! Postaramy się zainspirować Cię do wykorzystania nowych rozwiązań i pomóc Ci między innymi:

  • osiągnąć wzrost sprzedaży tak, by w pełni wykorzystać potencjał rynku
  • zwiększyć rentowność działań sprzedażowych i poprawić marżę oraz zwiększyć zyski
  • zwiększyć motywację i aktywność w zespole sprzedażowym
  • zmodyfikować procesy handlowe tak, żeby były wygodniejsze i bardziej efektywne dla firm i handlowców
  • zbudować odpowiednie standardy handlowe dla firmy i zespołów

Spotkanie jest bezpłatne i niezobowiązujące, natomiast jest spotkaniem zamkniętym – udział w spotkaniu możliwy jest po wcześniejszej rejestracji drogą mailową na adres a.sperska@lograd.pl

Spotkanie odbędzie się 6 grudnia 2017 roku, w godzinach 9.30 – 12.00 w Hotelu Puro w Gdańsku.

Zapraszamy!

Jesteśmy współorganizatorem Konferencji Morfologia Sprzedaży

Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy współorganizatorem Konferencji Morfologia Sprzedaży.

Serdecznie zapraszamy na najbliższą, listopadową edycję Konferencji, która poświęcona będzie stykowi marketingu i sprzedaży oraz dwóm kwestiom sprzedażowym: technologie w sprzedaży, czyli jak wykorzystać nowe technologie w sprzedaży oraz sprzedaż technologii, czyli jak sprzedawać zaawansowane technologicznie produkty i usługi.

Najbliższa Morfologia Sprzedaży odbędzie się już 16 listopada 2017 roku. Szczegółowe informacje: www.morfologiasprzedazy.pl

Zapraszamy!

Artykuł: Sukcesja w firmach rodzinnych – problem, wyzwanie, czy szansa na dalszy rozwój?

Temat sukcesji międzypokoleniowej w polskich przedsiębiorstwach staje się obecnie coraz bardziej aktualny. Wynika to między innymi z polskich uwarunkowań gospodarczych – wiele firm powstało po przełomie, w latach 90-tych, a ich założyciele osiągają obecnie taki moment w swoim życiu, w którym mając wciąż siły i energię, chcieliby zacząć cieszyć się wolnym czasem i uzyskaną po latach ciężkiej pracy pozycją majątkową. Marzą o realizacji swoich pasji lub o tym, by w końcu zwolnić tempo życia, uwolnić się od setek pilnych spraw i obowiązków i móc poświęcić czas sobie i swoim bliskim. Wśród naszych klientów wiele jest firm rodzinnych, dużych i dobrze prosperujących, stojących obecnie przed problemem sukcesji. Ich właściciele często zadają nam pytania, jak skutecznie przeprowadzić ten proces, jak uniknąć błędów i pułapek. Co jest najważniejsze w procesie sukcesji? Zapraszam do lektury!

Warsztaty dla Polskiej Izby Spedycji i Logistyki

Już we wrześniu zaczynamy cykl warsztatów organizowanych dla Polskiej Izby Spedycji i Logistyki. Podczas trzech niezależnych spotkań będziemy mówili o istotnych dla branży tematach – jak prawidłowo monitorować efekty sprzedaży, jak zbudować silną markę i wyróżnić się na rynku oraz jak motywować i utrzymać najlepszych ludzi w dobie rynku pracownika. A to wszystko ze szczególnym uwzględnieniem specyficznych uwarunkowań branży TSL.

Terminy i tematy naszych warsztatów to:

12.09.2017 Wykorzystanie wskaźników i analiz w zarządzaniu sprzedażą na rynku TSL.

21.09.2017 Na początku jest marka, czyli powrót do podstaw. Jak zbudować silną markę w branży TSL?

3.10.2017 Jak w dobie rynku pracownika motywować i utrzymać najlepszych.

Więcej szczegółów na stronie Polskiej Izby Spedycji i Logistyki w dziale Szkolenia: http://pisil.pl/szkolenia-pisil/

Warsztat: Zarządzanie Czasem (26.06.2017)

Jak zwiększyć swoją efektywność w pracy i zachować dobre samopoczucie? Zapraszamy na Warsztat Rozwojowo-Szkoleniowy!

To warsztat, który daje praktyczną wiedzę na temat metod zarządzania czasem w sytuacjach zawodowych. Dzięki zastosowaniu narzędzi z dziedziny coachingu grupowego oraz interaktywnej formule warsztatu uczestnik może wypracować własny efektywny model zarządzania swoim czasem, a więc zwiększyć efektywność w pracy, a zarazem utrzymać lub wręcz poprawić równowagę życia zawodowego i osobistego oraz rozwinąć dobre samopoczucie i zadowolenie z tego, co robi.

 

Dla kogo przeznaczony jest Warsztat? Z pewnością wyniesiesz korzyść z Warsztatu, jeśli:

– odczuwasz presję czasu i masz poczucie, że nie radzisz sobie z natłokiem obowiązków i zadań;

– jesteś zmęczony pracą, zdezorientowany i zadajesz sobie pytanie „co jest najważniejsze, a z czego mogę zrezygnować?”;

– odnosisz wrażenie, że przez nadmiar pracy cierpi Twoje życie osobiste i rodzinne;

– chcesz zwiększyć swoją efektywność zawodową, nie tracąc przy tym komfortu psychicznego;

– chcesz w zdrowy, asertywny sposób kształtować swoje dobre samopoczucie w pracy.

Warsztat jest przydatny dla menedżerów wszystkich szczebli oraz specjalistów z różnych dziedzin, niezależnie od branży i wykonywanego zawodu.

Jesteśmy sponsorem VII edycji Morfologii Sprzedaży

Starając się wspierać wartościowe inicjatywy branżowe, zostaliśmy sponsorem VII Konferencji Menedżerów Sprzedaży Morfologia Sprzedaży!

W imieniu organizatorów serdecznie zapraszamy na majową edycję Morfologii, która poświęcona będzie turkusowym organizacjom. Czym są turkusowe organizacje? Czy może istnieć i odnosić sukcesy rynkowe firma bez szefów? Jak w takiej firmie podejmowane są decyzje i wytyczane kierunki strategiczne? Skąd zespół czerpie motywację? Czy organizacje turkusowe to chwilowa moda, czy nadchodząca rewolucja? Te i inne tematy poruszone zostaną podczas najbliższej Morfologii Sprzedaży. Jak co roku, będzie ciekawie, merytorycznie i z pewnością inspirująco.

Konferencja odbędzie 24 maja w Gdańsku, a jej organizatorem jest Cetus Consulting, oferujący szkolenia sprzedażowe według metodologii Sandler’a – które również gorąco polecamy!. Więcej informacji o konferencji na stronie: www.morfologiasprzedazy.pl

Nowa strona internetowa

Z przyjemnością witamy na naszej nowej stronie internetowej! Co można na niej znaleźć? Przede wszystkim odpowiedź na pytania: w czym możemy pomóc firmom poszukującym możliwości wzrostu oraz dlaczego warto z nami pracować. Gorąco zachęcamy do zapoznania się z nami – kim jesteśmy, co robimy dla naszych Klientów, jakimi wartościami się kierujemy. Będziemy też informować na bieżąco o wszelkich nowościach, organizowanych warsztatach, czy wydarzeniach, w których bierzemy udział. Zapraszamy do regularnych odwiedzin naszej strony!