Uzupełnieniem naszej oferty w obszarze doradztwa marketingowego jest usługa outsourcingu działań marketingowych.
Czym jest outsourcing działań marketingowych?

To usługa polegająca na przekazaniu działań marketingowych na zewnątrz. Klient koncentruje się na swoich podstawowych procesach operacyjnych, powierzając nam obsługę marketingową – w pełnym, bądź w częściowym zakresie. Tym samym stajemy się dla Klienta zewnętrznym działem marketingu.

Jakie korzyści przynosi outsourcing marketingu?

Outsourcing marketingu to oferta skierowana dla firm i organizacji, które z różnych powodów – finansowych, strategicznych, organizacyjnych, nie chcą tworzyć własnego działu marketingu lub nie chcą powiększać istniejącego działu, a jednocześnie dostrzegają i rozumieją wagę profesjonalnie prowadzonych działań marketingowych.

Wśród najważniejszych korzyści tej usługi są:

  • dostęp do doświadczonych, wysoko wykwalifikowanych specjalistów ds. marketingu
  • brak konieczności zatrudniania pracowników na etat – niższe koszty, mniej formalności, brak rekrutacji, większa elastyczność nawiązania i rozwiązania współpracy
  • łatwość współpracy – Klient posiada dedykowanego opiekuna, który staje się jego zewnętrznym specjalistą ds. marketingu i doradcą w kwestiach działań promocyjnych i komunikacyjnych
  • elastyczność współpracy – działania realizowane są w zakresie aktualnie potrzebnym danemu Klientowi
  • brak konieczności nadzoru nad pracą wielu różnych podwykonawców – współpracą koordynuje dedykowany opiekun, a działania realizowane są w większości w oparciu o naszą bazę sprawdzonych, zaufanych podwykonawców
  • łatwość rozliczeń – jedna faktura w miesiącu zamiast rozliczeń pracownika i wszystkich faktur podwykonawców
Jak wygląda współpraca?

Współpracę rozpoczynamy od zdefiniowania wspólnie z Klientem strategii marketingowej i celów długo- i krótkookresowych. Na tej podstawie przygotowujemy plan działań wraz z harmonogramem ich realizacji i budżetem. Dedykowany opiekun Klienta odpowiada za prawidłową realizację działań, czuwa nad założonym budżetem oraz aktywnie poszukuje nowych rozwiązań, dążąc do skutecznego osiągnięcia założonych celów.

W ramach naszej usługi oferujemy pełną obsługę marketingową, w tym w szczególności:

  • opracowanie strategii marki
  • planowanie kampanii reklamowych
  • budowę wizerunku firmy, tworzenie logotypów, systemów identyfikacji wizualnej wraz ze wcześniejszym doradztwem w zakresie przygotowania strategii wizerunkowej
  • pełną obsługę graficzną – przygotowanie materiałów reklamowych, projektowanie graficzne, realizacja sesji fotograficznych, przygotowanie materiałów multimedialnych oraz filmowych
  • projektowanie i realizację stron internetowych, a także opiekę nad już istniejącymi stronami
  • działania PR oraz copywriting (teksty reklamowe, artykuły do mediów, newslettery, biuletyny, publikacje, opisy produktowe)
  • badania marketingowe oraz analizy
  • wszelkie inne czynności związane z bieżącą obsługą działań marketingowych

Współpraca możliwa jest w formie pełnego outsourcingu – w przypadku którego Klient zleca nam obsługę wszystkich działań marketingowych, bądź outsourcingu częściowego – kiedy Klient przekazuje nam jedynie wybraną część działań.

Realizując powierzone nam działania marketingowe, współpracujemy z zespołem własnych specjalistów oraz z zaufanymi, starannie dobranymi podwykonawcami, co gwarantuje najwyższą jakość prac.