Projekt zrealizowany dla średniej wielkości spółki z branży logistycznej.
Projekt obejmował przygotowanie strategii handlowej, zaprojektowanie struktury Działu Sprzedaży wraz z określeniem liczebności i struktury geograficznej na kolejnych etapach rozwoju działu, a także zakresów obowiązków, uprawnień i kompetencji dla poszczególnych stanowisk, przygotowanie wszystkich narzędzi i metod pracy dla przyszłych pracowników, w tym zaprojektowanie systemu planowania i budżetowania, monitorowania wyników i udzielania informacji zwrotnej. Wyznaczono również wskaźniki, które powinny być monitorowane na każdym ze szczebli, pozwalające na ocenę efektywności projektu, działu i poszczególnych pracowników. Elementem projektu było również przygotowanie systemu motywacyjnego. W końcowym etapie wsparcie w zakresie rekrutacji pracowników oraz opieka w pierwszym okresie po wdrożeniu.
- W efekcie projektu powstał wyodrębniony w strukturze, w pełni przygotowany do pracy Dział Sprzedaży, realizujący założenia strategii handlowej.