Kadra Zarządzająca
Anna Sperska – Dyrektor Zarządzający

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie. Zajmowała stanowiska m.in. Dyrektora Sprzedaży, Pełnomocnika Zarządu oraz pełniła funkcję Prokurenta w spółce akcyjnej. Odpowiadała za roczne budżety sprzedaży o wartości blisko ćwierć miliarda złotych i zarządzała kilkudziesięcioosobowymi zespołami sprzedaży, marketingu i analiz, skutecznie podnosząc ich efektywność. Brała udział w projektach restrukturyzacyjnych oraz w dostosowaniu spółki do wymogów giełdowych. Ściśle współpracowała z Zarządami przy tworzeniu i realizacji projektów strategicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach C.Hartwig Gdynia S.A., Danfoss LPM oraz Oldendorff Carriers GmbH, a także podczas realizacji projektów doradczych dla firm różniej wielkości, z wielu różnych branż. Jako wykładowca związana z Wyższą Szkołą Administracji i Biznesu w Gdyni.

Absolwentka Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim, Studium Podyplomowego „Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B” na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, programu typu MBA „Management” ICAN. Doktorantka na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego w obszarze pomiaru efektywności działań sprzedażowo-marketingowych. Szkoleniowiec i autorka artykułów z zakresu zarządzania.

Specjalizuje się w obszarze zarządzania strategicznego, zarządzania sprzedażą, controllingu sprzedaży, marketingu oraz zagadnieniach internacjonalizacji przedsiębiorstw, w szczególności w sektorze B2B.

dr Marcin Pęksyk, CPVA, FAIA (Acad) – Dyrektor ds. Projektów Finansowych

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe jako menedżer wyższego szczebla, konsultant i wykładowca akademicki. Zajmował stanowiska Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, zasiadał w Radach Nadzorczych. Zarządzał finansami w branży spedycyjnej, finansowej, turystycznej, motoryzacyjnej, energetycznej i IT. Przez dłuższy czas był związany z globalną firmą American Appraisal z siedzibą w Milwaukee USA, współpracując z biurami w Wielkiej Brytanii, Niemczech jak i w Polsce. Konsultant Banku Światowego w zakresie wyceny spółek niepublicznych i składników wartości niematerialnych. Realizował projekty doradcze dla dużych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych. Jako wykładowca akademicki związany z Uniwersytetem Gdańskim oraz Henley Business School w Wielkiej Brytanii.

Stopień doktora uzyskał w Brunel University (West London) obroniwszy pracę o szacowaniu ryzyka kraju w wycenie inwestycji zagranicznych. Posiada certyfikaty i uprawnienia CPVA, FAIA (Acad).

Specjalizuje się w obszarze strategicznego zarządzania finansami, controllingu, rachunkowości zarządczej oraz projektowania i wdrażania systemów zarządzania wartością firmy.

Piotr Ławacz – Dyrektor ds. Projektów Rozwojowych

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako konsultant i trener w zakresie umiejętności związanych ze sprzedażą, komunikacją interpersonalną, kierowaniem i motywowaniem. Zrealizował ponad 2.000 dni szkoleniowych w obszarze zarządzania, sprzedaży i psychologii biznesu. Posiada praktyczne doświadczenia biznesowe w zakresie kierowania działami firm szkoleniowych i konsultingowych, zespołami sprzedawców i osobistej sprzedaży B2B. Realizował projekty doskonalenia sprzedaży dla międzynarodowych korporacji oraz projekty doradcze dla średnich i dużych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych. Jako wykładowca związany był ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej, Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytetem Łódzkim.

Z wykształcenia psycholog, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Certyfikowany coach International Coach Federation na poziomie ACC.

Specjalizuje się w technikach i strategiach sprzedaży i negocjacjach, komunikacji wewnętrznej, motywacji oraz wprowadzaniu zmian w organizacji Klienta. Pracuje nad zwiększaniem efektywności biznesowej poprzez łączenie psychologicznej sfery działalności firmy z aspektami ekonomicznymi.

Zespół

Zespół firmy to pięciu stale współpracujących konsultantów oraz sieć ekspertów wspierających nas w realizacji wybranych projektów.

Nasi współpracownicy to praktycy biznesu, menedżerowie o szerokiej wiedzy merytorycznej i kilkunastoletnim doświadczeniu zawodowym, zdobytym na stanowiskach zarządczych (dyrektor, członek zarządu, menedżer zespołu) w uznanych firmach, doświadczeni trenerzy biznesu i konsultanci.

Większość członków naszego zespołu zaangażowana jest dodatkowo w działalność naukową – to doktorzy, doktoranci oraz wykładowcy na uczelniach wyższych. Nieustannie dbamy o rozwój własnych kompetencji, by móc służyć klientom naszym doświadczeniem i szeroką wiedzą.