Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie. Zajmowała stanowiska m.in. Dyrektora Sprzedaży, Pełnomocnika Zarządu oraz pełniła funkcję Prokurenta w spółce akcyjnej. Odpowiadała za roczne budżety sprzedaży o wartości blisko ćwierć miliarda złotych i zarządzała kilkudziesięcioosobowymi zespołami sprzedaży, marketingu i analiz, skutecznie podnosząc ich efektywność. Brała udział w projektach restrukturyzacyjnych oraz w dostosowaniu spółki do wymogów giełdowych. Ściśle współpracowała z Zarządami przy tworzeniu i realizacji projektów strategicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach C.Hartwig Gdynia S.A., Danfoss LPM oraz Oldendorff Carriers GmbH, a także podczas realizacji projektów doradczych dla firm różniej wielkości, z wielu różnych branż. Jako wykładowca związana z Wyższą Szkołą Administracji i Biznesu w Gdyni.
Absolwentka Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim, Studium Podyplomowego „Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B” na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, programu typu MBA „Management” ICAN. Doktorantka na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego w obszarze pomiaru efektywności działań sprzedażowo-marketingowych. Szkoleniowiec i autorka artykułów z zakresu zarządzania.
Specjalizuje się w obszarze zarządzania strategicznego, zarządzania sprzedażą, controllingu sprzedaży, marketingu oraz zagadnieniach internacjonalizacji przedsiębiorstw, w szczególności w sektorze B2B.